Izvorni kod

 

Najam software-a (odnosno najam programa) uključuje

Ovisno o uključenim modulima, mjesečna cijena iznosi od 15 € + PDV (2 modula)
Opcija aktiviranja dnevnog arhiviranja podataka (data backup): lokalno ili internet / web
Usklađivanje sa zakonskim propisima i izmjenama
Uključen paket podrške - telefonska i podrška za udaljene lokacije putem interneta (tzv. remote support)

 

Dodatne funkcionalnosti

Ponude u maloprodaji 100,00€
Članarine zaduženja 100,00€
Automatsko kreiranje računa iz prodajnih naloga 100,00€
Posebni porez na maržu za rabljena dobra 100,00€
Posebni porez na motorna vozila 100,00€
Dvojezični ispis /hrvatski / engleski 100,00€
Posebni cjenici za kupce 100,00€
Opcija plaćanja Monri SinglePOS sustavom 100,00€
Opcija Recepata za HZZO 100,00€
Uvoz izvadaka u FINA formatu te zatvaranje računa * 100,00€
Financije zaduženja * 100,00€
Opcija izdavanja eRačuna za transakcijske račune * 100,00€
Opcija izvoza u drugi ERP * 150,00€

 

Opcije s znakom * su besplatne za korisnike s održavanjem ili najmom.

Osnovni modul je obavezan za aktivaciju programa.

Sve cijene izražene su bez PDV-a.
Zadržavamo pravo izmjene cijena.
Cjenik vrijedi od 1. siječnja 2025.g.

 

LINK ZA PREUZIMANJE (DOWNLOAD):

Preuzimanje dokumenata

 

 

Podrška bez najma / održavanja (po pozivu)

Konzultacija i / ili intervencija putem e-mail-a ili telefona (do 30 minuta) 15,00€
Sat rada programera na izmjenama programa prema zahtjevima korisnika 35,00€
Intervencija na podacima korisnika putem interneta - tzv. remote support 30,00 € po svakom započetom satu
Sat rada na lokaciji kupca - tzv. on-site support (putni troškovi izlaska na teren za lokacije udaljenije od 10 km naplaćuju se 0,33 € po prijeđenom kilometru) 35,00 € po svakom započetom satu
Otvaranje nove godine u novoj bazi, arhiviranje stare baze te prenos partnera, artikala te početnog stanja 130,00€
Instalacija nove verzije programa na zahtijev korisnika
(nova verzija izlazi u prosjeku jednom mjesečno - za podatke o verzijama kliknuti ovdje)
150€ za 2 modula, a 200€ za više od 2 modula
Instalacija nove verzije programa na svako dodatno računalo koje se spaja na istu bazu 50,00€
Relicenciranje na novo računalo (stara licenca se deaktivira) 150,00€
Relicenciranje na novu firmu (stara licenca se deaktivira te prenosi na novu firmu) 200,00€
Reinstalacija (ponovna instalacija) serverskog dijela aplikacije 100,00€
Reinstalacija (ponovna instalacija) klijentskog dijela aplikacije 30,00 € po računalu

Sve cijene izražene su bez PDV-a.
Zadržavamo pravo izmjene cijena.
Cjenik vrijedi od 1. siječnja 2025.g.

 

Ugovor o paušalnom održavanju uključuje

Mjesečno održavanje po licenci iznosi od 20 € (za dva modula). Cijena za više licenci po dogovoru.
Opcija aktiviranja dnevnog arhiviranja podataka (data backup): lokalno ili internet / web
Usklađivanje sa zakonskim propisima i izmjenama
Instalacija nove verzije programa na zahtijev korisnika bez naknade
(nova verzija izlazi u prosjeku jednom mjesečno - za podatke o verzijama kliknuti ovdje)
Uključen paket podrške - telefonska i podrška za udaljene lokacije putem interneta (tzv. remote support)
30% popusta za podršku na lokaciji korisnika (tzv. on-site support)
Izvoz podataka u drugi erp sustav (npr. Synesis eIRA/eURA, Delta Omega - Libri, Micronic, Panteon)

Sve cijene izražene su bez PDV-a.
Zadržavamo pravo izmjene cijena.
Cjenik vrijedi od 1. siječnja 2025.g.

 

Izvorni kod rješenja